Grandma and Grandpa

Tjoo bree !! Sitter vid mormor och morfars dator nu medans dom flyttar tunga möbler som inte jag kan bära ^^ Blev inte så mycket bloggfix för att vi åkte hit istället men jag fixade iaf lite olika kategorier och ska fixa lite mera nu. Någon som har några tips vad ni vill ha på bloggen ? Eller är den perfekt?, Skulle inte tro det ;) Ne men ni kan väl kommentera om det är någon ny kategori ni vill ha. Senare idag när vi åker hem ska jag mmysa med familjen, gå ut med hunden och äta och kolla på TV. Mysigt. 

Kan la se om dom har photoshop på denna datorn så kanske jag kan göpra en header här :) Fast bilderna till headern är ju på min dator.

Har ni tänkt på att jag gärna skriver smileysar efter varje mening i stället för punkt ? Kom och tänka på det precis och det har liksom bara blivit en vana för att jag tycker att texten ser så tråkig ut annars. Kanske va lite outside snack där men n aja :P

image description
Berättar när jag kommer hem vad jag fick i paketet. Ngn som kan gissa?

Kommentarer
Postat av: Klara

Kan du inte videoblogga mer och fixa kategorier tex video, hästar & ridning, Veckans blogg :)

2012-04-28 @ 16:18:25
Postat av: felicia - fotokobran

Hoppas du hade en finfin fredag som start på helgen! :D

2012-04-28 @ 22:08:27
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0