@ home

Hemma nu efter en lång dag på landet :) Tränat Zack i agillity bl a och ätit go tårta så jag är proppmätt :P Bytt design på bloggen för att jag hade med mig min gammla dator med PS men det är en gammal version så jag ska se om man kan uppdatera den för nu kan man inte göra animerade headers :( Är inte så nöjd med bakgrunden på desgnen men ska se om det går att fixa någon typ cream vit med lite krumelurer på :P Fråga till er läsare: Vet någon om det går att göra animerade headers enkelt i gimp ? Asså man behöver inte göra själva headern där men asså att man bara kan animera tex två bilder ?
Imorgon bil det start på dagen i stallet och ska ha knatte med USS och sedan får vi se vad det blir av dagen. Kanske åker och shoppar lite med någon kompis eller kanske åker och kollar på systemkamera med pappa :D
Nästa inköp. Canon eos 1100d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0