Inte ett moln

så långt ögat kan nå
inte en droppe regn
på flera dar
Med en glass i min mun
Och med sandaler av plats
Ligger jag i solen och bara tänker på dig
Sommaren är kort...
Ne här ska vi inte sjunga :P Eller jo kanske lite ;)
Var ju precis ute med min hund Zack på typ en as lång promenad :P Tog alla promenad slingor jag kunde komma på och la ihop dom till världens längsta :)
Tränade lite Agillity också när vi var i skogen och när vi kom ner till stranden badade han :) Eller aa, inte bada men jag kastade ut pinnar och han hämtade dom. Fast min lilla damp hund gillar inte att simma så han går bara ut till magen för då blir det lite för klallt ^^
Senare idag ska jag på utvecklingsamtal -.- det är ssåååå tråkigt !! Det ända man gör är att sitta där och prata om skolan. Bland det tråkigast man kan prata om :O Och det sämsta av allt är att jag missar USS mötet för att utvecklingsamtalet ligger precis på samma tid -.-' Jag har inte kunnat vara med på USS möterna på typ 2 gånger ni ( :O ) och jag måste verkligen gå men så kommer det där jävla utvecklingsamtalet iväge :@ ! Nu är jag sur :P Kan väl glädja mig själv med att jag ska till stallet imon och hoppa :)
Venne vem jag har med det blir inte Bakús i alla fall :) Hoppas att ni har haft en bra dag för det har jag haft hitills för det har jag haft och jag hoppas att det ska fortsätta så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0