Nöjd och glad med varmchoklad

Jippie vad nöjd jag är :) Har vart i stallet idag och var lite skeptisk först då jag fick en liten svanryggad ponny vid namn Ryan ( Ryans Deal ) men sedan ville lilla goa Klara ville byta med mig då hon hade Ronaldo :) Min älskling !
I början var både han och jag lite ovana men i slutet gick det galant :) Vi skrittade ut en liten sväng i början och sedan började vi rida fram på riktigt :)Efter det var det att hoppa fem och en halva och studs på varsin långsida :) Kända att jag hade lute för korta tyglar först i början så att armarna blev lite mer raka och sisten paja i språnget med det fixade sig till efter några språng :) As nöjd osv men nu ska jag plugga fysik så ni får ha det bra :)
Bild från landet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0