Nu börjar jag

Har kommit hem från stallet och kollar på världscupen i hoppning nu och ska börja lite med designen :D Är så glad att det är så många som har anmält sig till veckans blogg och man kan fortfarande anmäla sig. Bara att skriva jag är med i kommentarsfältet så har du en chans att vinna.
När vi hade knatten i stallet så var det en liten kille som hette Edvin (tror jag) som vi ledde och var sjukt söt. Han tälde frågor hela tiden och var jätte seriös med dom :P Tex:
Edvin: Om man skjuter hästen... blir det hål då?
Vi: Aa ^^
Edvin: Blir hästen ledsen när den är trasig ?
Vi: Aaa^^
Edvin: Då måste man  lämna in den på verkstad för lagning :P

Hahaha gulligaste ungen på länge :P
Nu får jag allt ta och börja med designen :) Ha de !

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Jag tror att man kan ladda ner det. Testa att söka på google.

2012-04-22 @ 17:32:52
URL: http://lillylondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0