Loppmarknad & hundpromenad

Hej ! 
Lite såhär småledsen för att jag inte har hunnit blogga än idag men jag är ju på semester ^^ Idag har jag vart ute med Tess och lekt med hennes älskade boll ;) Efter det var vi ute och handla och hammnade på en jätte stor marknad :) Hittade ett jättefynd som kommer senare i ett annat inlägg så håll utkik. 
 
På senaste tiden har jag fått ett stort antal fler besökare (kan man äns säga så, stort antal fler ^^haha aja  ) så jag tänkte att jag skulle skriva ett litet presentations inlägg senare så att de "nya" besökarna får lära känna mig och de "gammla"kanske lär känna mig lite bättre :)
Låter det bra ?
 
Tess och hennes boll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0