Vilka "YouTubare" jag prenumenerar på

Hej, Hi, Hello, Hey, Bonjur och bla bla bla!
Hade fått förfrågningar om att visa er vilka jag prenumenerar på YouTube, så jag tänke visst varför inte :) Varje användare kommer jag skriva namnet på och ett liten video på så att ni får se hur dom är och ni kanske också blir premunant eller va det heter ;) Hoppas ni fattar :*
 
Vi kör i bokstavsordnings och börjar med... dun dun duuuun !
 

BeautyBySiena

Försökte hitta en video som är standard för henne men hittade ingen så jag bara tog en hehe ^^
 

Beautycrush

Det är en tjej som gör väldigt många "tags" så jag tog en av dom ^^
 

Ilikeweylie

Ännu ett till "tagger" så det blir en What's in my purse tag ;)
 

MakeupByAlli

En tjej som gör många tutorials osv en helt standars BeautyGuru helt enkelt ;)
 

MichellePhan

Detta är nog den storst BeatyGurun på hela youtube tror jag :)
 

theslowmoguys

Ingen BeautyGuru här inte. Två killar, Dan & Gav  som har en highspeedcamera som dom filmar massa coola saker med i Slowmo :) Dan är den snyggare av dom. ;) och gav då den långhårige :*
 

zoella280390

 
Detta är min absolut favorit youtubare. Kan sitte och kolla på hennes videos en hel dag ifall jag inte hade bättre för mig^^Hon är alltid glad och jätte gullig osv. Detta är dock ingen vanlig Zoella video utan jag ville bara visa er hennes ursnygga bror, hehe <3 Så kolla på en annan av hennes videos för att se en riktigt bra BeautyGuru. ÄLSKAR hennes accent dialekt.
 
Så det är typ denna jag kollar på youtube när jag har tråkigt. Och ja allt är på engelska men jag e halvengelsk och jag är i england nu så jag tycker det är helt ok faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0