Annandag jul

Har precis hoppat ur duschen och gästerna kommer om 40 minuter.  Idag gar vi hämtat mitt objektiv, UV-filter och  fjöärrutlösare till kameran. Åkte till Net on Nets lagershop och det var verkligen jätte kunniga och trevliga där så jag är jätte nöjd. Sedan åkte vi till Frölunda torg för att byta lite julklappar och sen ville mamma köpa lite kläder men jag orkade inte prova något så jag sket i det, och då kom vi hem fortfare så jag kunde leka med kameran lite  hehe.
Nu kommer somsagt våra gäster snart och då ska vi äta engelsk julmiddag sombestår av turkey, roasted potatoes och veggies och stuffing. Det är nog det godaste som finns så jag är glad och vi har köpt en kalkon på 7,8 kilo så det blir mycket mat och ingen gån nog härifrån hungrig haha. 
 
Men nu ska jag torka håret och klä på mig så hörs vi under kvällen :)
 
Min bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0