Nyårsafton 2012-2013

Idag är den sista dagen på 2012. Det känns rätt så konstigt då året har gått otroligt fort och det har hänt massa roliga grejer och roliga resor. 
 
Men nu ska vi tagga för det nya året. 
Jag fyller 15.
Börjar nian.
Vi åker till Hawaii.
Vi får betygen vi söker in på gymnasiet med.
Massa nya soliga dagar framför oss.
Göteborg Horse Show.
Vara ute på landet på sommarlovet.
Ha det bästa sommarlovet någonsin.
Utvecklas mer i ridningen.
Kanske medryttare, fodervärd eller hästägare i slutet av året, vem vet.
 
Jag tror att det kommer bli ett grymt år och blir det inte det ska jag banne mig göra det till det!
 

Kommentarer
Postat av: Ellen Talus

Ha ett riktigt trevligt gott nytt år! :D

Svar: Detsamma :)
Anna-Jean

2012-12-31 @ 12:51:23
URL: http://ellentalus.blogg.se/
Postat av: MOA

Ååh vilken bra blogg! :D lust att göra ett bloglovinbyte? ^^
kram!

Svar: Tyvärr så gör jag inga bloglovin byten. Men ni får ha ett jätte bra nyår!!
Anna-Jean

2012-12-31 @ 13:09:09
URL: http://homs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0