Taggad chey!

Höhö lite fjortisvarning i rubriken eller va säger ni? ;)
 
I Julklapp fick jag pengar i present att köpa objektiv för och nu har jag bestämt mig vilket jag vill ha så imorgon åker jag och pappa i väg till net on nets lagershop och hämtar det. Kommer bli så jävla besviken om det inte finns i lager hahaha.
 
Morgondagen kommer för all del äga sönder. Först får jag mitt objektiv, sen om det är fint väder ska jag ut och fota och sen på kvällen blirdet engels julmiddag efter som min pappa är engelsman så får fira två dagar, lyx kallas det.
Vi kommer äta turkey, stuffing, roasted potatoes and veggies. Supergott, typ det godaste som finns i princip. Och sen trifle till efterätt, ännu mer lyx!
 
Nu ska jag gå ner och städa mitt rum och sedan sova så godnatt.
 
 
Detta blir objektiver jag ska köpa, ett canon ef 70-200 f4l USM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0