England

Heeej!
Längesedan jag bloggede men jag sa faktiskt att jag inte skulle blogga för att jag skulle vara på landet och i england och nu hart jag vart på landet ett bra tag och idag åker jag till england :) Kommer sakna vänner o familj och bloggen jätte jätte jätte mycket och kommer hem fem dagar innan skolan börjar :(
 
Uppdate då:
Hela förra veckan var jag på landet och veckan innan det var jag på landet med matilda vilket var jätte kul :=) Måste bli en tradition detta och nästa år MÅSTE Jennifer med ! The 3 besties in the country, hur ska detta då ? ;) Finns inga, absolut inga bettre vänner en er och kommer sakna er till tusen när jag e borta men vi får rocka loss den sista biten av sommarlovet när jag kommer tillbaka ! (y) <3
 
Idag var jag också på bio med Jennifer och vi såg en tjejfilm, LOL som var väldigt bra!
Måste packa och sånt nu för kl 3 på dan rulla bilen iväg mot Landvetter och England :)
 
Hoppas inte planet kraschar eller nått ;) Hahaha nä pus pus på er!! :*****
 
 


Kommentarer
Postat av: Klara

Ha det så bra i england, jag såg LOL också, den var as bra!! :D

Svar: Tack o hälsa alla i stallet !! :))) Ja visst va den :* <3
Anna-Jean

2012-07-30 @ 06:56:34
URL: http://sannerholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0