Hey hey hey ( pop another bottle)

Nu ska vi jag uppdatera läget här tänkte jag. Från förra söndagen till denna fredagen var ju ja och Matilda på mitt landställe som ligger på Orust i en vecka helt själva ju och det var dunderkul! Sen kom vi ju hem då på fredagen och då packade upp och sen kom min farfar som bor i england hit så då han jag inte blogga sådär jätte bra häller. Och igår (lördag så skulle vi på inflynings fest hos mormor och morfar vilket höll på till 3 på natten haha och blogg.se appen funkade inte så kunde inte blogga då heller. Så jag vill inte skylla ifrån mig för att uppdaeringen har vart sämst utan jag vill bara berätta vad som händer/hänt. Idag åker vi till landet, som inte har något internet och åker hem i slutet av nästa vecka och är hemma typ en dag sen åker jag och Daniel till farfar tillsammans själva och är där till typ sista veckan av sommarlovet ( ;( ) och sen börjar typ skolan typ tre dagar efter att vi har flugit hem eller nåt sånt. och med tanke på att jag är borta kommer jag inte kunna uppdater eller fixa så många tidsinställa då jag inte kan skriva några nu på landet för att vi inte har något internet. Men jag ska försöka fixa så mycket som möjligt. Men bara så att ni vet så kommer bloggen typ ligga i koma tillsa skolan börjar :( 
 
Oj vad rörigt detta blev! Men hoppas att ni fattar att uppdateringen kommer att suga fram tills skolavslutningen. Tyvärr. men efter det kommmer jag tillbaka med en massa bilder och skoj :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0