Varning för konstiga inlägg !!!

Hej !
Är på landet nu ju och kan bara blogga lite då och då på mammas iPad och blogg.se appen funkar inte :( och sen kan jag ju inte lägga upp några bilder heller. Idag har vi fiskat i båten och solat för det är så himla bra väder! Nu är mormor och morfar här och ska äta middag med oss och vara med på vårar årliga monopol spel. När vi fiskade idag fick jag en fisk fast jag gillar inte fisk så jag fick slänga tillbaka den ^^

Annars så gör vi inte så mycket förutom att sola och åka båt och bada med Zack. Han harbaldrig riktigt gillat att bada men nu på det senaste har han faktisk hoppat i ifall vi också badar :)

Nu ska jag iväg och ut och sola igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0