Du muckar inte med mina kompisar!! >:(

Asså jag fattar inte hur man kan vara så omogen! Sätta sig bakom en skärm på sin blogg och inte våga skriva det face 2 face! Vilken planet kommer man ifrån då liksom!? Aja, länkar inte bloggen för jag vet att jag går inte så lågt men vissa kan tydligen inte skilja på rätt & fel, skäms hur dåligt det är! DAGISNIVÅ in da house

Ska iaf sova nu så att inte "bägaren rinner över" hahaha! Imon är det skola och och vi ska byta skåp och jag ska få ett fittunderskåp! Hatar det skåpet och kommer inte äns använda det. Börjar 9 och slutar typ 14 så det e gött och så ska jag filma när mina underbara vänner framför enlåt för vi har typ så att alla band på skolan får framföra någonting om dom vill :) Skulle ju filmat med systemkameran men den ligger ju i mitt rum och eftersom vi lägger om golvet där nere utanför mitt rum så han jag inte nå mitt rum så jag sover här uppe nu och måste filma med mobilen men whatever ;)

Godnatt bloggen och ursäktar för lite rage och dålig bloggning idag men det tar vi igen imorgon :*
image description
Welcome 2 my crib once again :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0