Guten Morgen

Godmorgon! Idag sov jag ju över hos Jennifer och vi gick och la oss typ kl 3-4 ? Och vakna typ 12... Fast första gången jag vaknade så var typ klockan 9 men man vaknade lite från och till tills vi bestämde oss för att gå upp :P Idag ska jag vara hundvakt åt min hund och kanske grannens hund då grannen ska vara bortrest tror jag och mamma är ju i Rhodos med jobbet på en konferans och pappa skulle på nån middag med jobbet ikväll tror jag så det blir jag brorsan och hundarna hemma ;) Fast min brorsa ska ha filmkväll med massa kompisar och dom ska se på alla Harry Potter filmerna som kommer typ vara i 20 timmar så det är ju tur att man har lite sälskap ^^
Jordan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0