Inte bra men nu kommer vi igång igen

Tja tja ! :) Blev en bloggpaus där utan förvarning. Inte bra. Första dan glömde jag helt bara bort att blogga men andra dan släppte det helt och inte äns fans i min hjärna.

Aja, nu ska jag allt kommaigång igen. Hänt rätt mycket sen sist men det orkar jag inte rabbla upp nu lat. Idag har jag verkligen sovit ut, till 10 efter att ha haft en väldigt dålig vecka med sömnen. Idag händer nog inget speciellt går väl ut med vännerna ikväll eller bara en till chillkväll. Ska iaf storstäda mitt rum vilket är ett måste om man någonsin har varit i mitt rum så vet man.

I torsdags kväll gick jag med Zack bort till Matilda så att våra hundar fick träffas lite och då fotade matilda en massa fina bilder på oss. Tack Matilda <3







Glöm inte att klicka på ån utav bilderna för att komma till Matildas underbara fotoblogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0