Såå lågt

Nu är det så att en person som har utgivit sig själv att heta Sigrid och använda en annan persons mail har bestämt sig för att kommentera på min blogg i namnet Sigrid och med den andra personens mail och det är inte ok. Antingen skriver man sitt riktiga namn eller så skriver man inte alls, OK ?

Jag har nämligen fått kommentarer tillbaka från den riktiga Sigrid att hon inte alls har kommenterat och detta har hänt flera gånger förut och att hon får mail om att någon har svarat på hennes komentarer på flera olika bloggar fas hon i själva verket aldrig har varit inne på dom.
Jag vet att dessa två personerinte är samma person då det väldigt tydligt visas IP adress när man skickar kommentarer och "fejk sigrid" har kommenterat min blogg innan med sitt riktiga namn och länk till sin riktiga blogg med samma IP adress som "fejk sigrid" så jag vet exakt vem personen är så om det händer en gång till anmäler jag.
Detta är bara en varning då jag vet att "fejk siggrid" läser min blogg så jag vill att hon ska ta åt sig detta nu. Antingen använder man sitt riktiga namn och mail eller så är man anonym , okej ?
 
Hoppas ni fatta för det blev lite rörigt men jaja :P

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHA! (ursäkta mig)

2012-06-26 @ 17:52:50
URL: http://lillkurre.blogg.se
Postat av: Jennifer

HAHA

2012-06-26 @ 19:24:56
URL: http://www.nattstad.se/jenniferlovisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0