Sverige - England <3

Heej :) Precis hemkommen efter att ha varit med en massa vänner på fotbollsplanen, riktigt kul! <3 Ikväll blir det hemmakväll med familjen och vi ska se på fotbollsmatchen men jag vet inte vilka jag ska heja på. Mamma kommer ju från Sverige och pappa frång england så känner mig lite splittrad. Jag och bror min kommer ju från Australien o Nya Zeland så vi vet ju liksom inte vad vi ska välja fast jag tar nog Sverige ändå :)

Fick sommarlov idag och det känns så J*VLA BRA!! Riktigt rolig, men kall avslutning idag och fint sällskap hem. Planerar också en grillkväll med typ hela 7an för alla roliga personer som vill komma :D

Ha de, nu ska jag kolla på fotboll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0