Testar gamla datorn

Längesedan jag testade den gamla dator men nu sitter jag iaf vid den. Tur att den också har spotify annars hade det vart as tråkigt här jue. Vart uteoch små fotat lite i trädgården nu men det blev inget bra alls så det är inte äns värt och visa men kan lägga upp lite bilder från Linneas ridning som jag har missat ikväll :) Ska träna svenska redovisning nu som jag ska ha imon för att det måste vara klart innan terminen och imorgon är det sista svenska lektionen så det är bästa att passa på. Ni tycker säkert att det är jätte tråkigt att jag skriver om skolan men denna bloggen handlar om mitt liv och jag går ju i skolan så, deal with it. Hörs sen :) Nu ska jag jobba med detta..

Jag har läst boken Kram från Alice som är skriven av ... och handlar om en flicka som heter Alice och hennes familj som råkar ut för en bilolycka...


Kommentarer
Postat av: Daniela

Såå söt Hund! Vilken ras?

2012-06-08 @ 13:15:38
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0