Uss kadrilj

Hehehe, somnade visst i soffan ett litet tag :O Fast det gör inte för det är min chilldag idag ;) Slappar mig iform för Kadriljen imorgon:) Wilma är där och tar kort, ska be pappa ta kort och se om mamma vill filma :) Kan berätta lite vad vi ska göra.
Hela USS samlas imorgon klockan halv 12 och tar in ridskolans alla hästar för att göra iornningdom inför avslutningen.
Sen antar jag att vi kollar om det är några hästar som ska gå innan oss och då kollar vi ju om vi hinner knoppa eller inte. För om någon häst gå innan måste vi ju knoppa dom innan dom andra kommer. Fast jag har ett problem, jag SUGER på att knoppa så kanske får be någon annan ;) Iaf först på programmet är det knattarna som går tävla i en staffet och efter det är det typ handikaps gruppen som ska ha någon uppvisning och efter det är det vi och jag antar att vi rider någon gång vid 14 tror jag ? Rider näst sist och näst längst fram så jag tror inte jag skulle kunna faila så jätte mycket men man får ju fortfarande träna nu in i det sista ;)
Ridordning:
Hugo & Annie, Charly & Annie
Manfred & Sara, Tiffel & Sofia
Hamlet & Ebba, Fanny & Linnea
Earnie & Jag, Cookie & Felicia
Boro & Klara, Ronaldo & Emma

Och efter ett tag så byter vi så att klara och emma kommer längst fram och vi näst längst fram :)


Kommentarer
Postat av: Wilma

Känner mkg som värsta fotografen :*<3

2012-06-08 @ 22:15:19
URL: http://teamgrys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0