Blogglista ♥ Dag 8

♥ Dag 1 – Presentera mig själv

♥ Dag 2 – Min första kärlek

♥ Dag 3 – Min bästavän

♥ Dag 4 – Det här åt jag idag

♥ Dag 5 – fem sanningar om mig

♥ Dag 6 – Min dag

♥ Dag 7 – Någon jag aldrig kommer glömma

♥ Dag 8 – Ett ögonblick

♥ Dag 9 – Något jag längtar efter

♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag

♥ Dag 11 – en sak jag gör dagligen

♥ Dag 12 – I min handväska

♥ Dag 13 – Den här veckan

♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag

♥ Dag 15 – Mina drömmar

♥ Dag 16 – Min första kyss

♥ Dag 17 – Mitt favoritminne

♥ Dag 18 – Något jag aldrig kommer glömma

♥ Dag 19 – Detta ångrar jag

♥ Dag 20 – Den här månaden

♥ Dag 21 – Något/någon som förändrat mig

♥ Dag 22 – Det här upprör mig

♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre

♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta

♥ Dag 25 – Favorit film

♥ Dag 26 – Mina rädslor

♥ Dag 27 – Min favoritplats

♥ Dag 28 – Det här saknar jag

♥ Dag 29 – Mina ambitioner

♥ Dag 30 – Min Kärlek



Ett ögonblick ? Ja vet ärligt inte vad jag ska skriva här :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0