Göött

Go skoldag idag :) Lämnat in min kära deckare idag och ätit våfflor :) Är så himmla glad just nu :) Vet inte varför men det bara är så :P Har vart lite sugig uppdatering denna vecka då jag har skrivit väldig mycket på min Deckare och inte hunnit med så mycket men det blir bättre :) Super goa läsare som vill kolla in på min blogg asså :)
Ska till Freeport Outlet imon och handla så jag är så himla taggad. Ska städa min garderob nu och dom har skobytardagar nu på freeport så om man tar med sig ett par av sina gammla skor får man nya skor för flera hundra kr mindre :) Så taggad ;) Funderar på de vita och Amarican Flag converse :) Vad tycker ni ?

Kommentarer
Postat av: matilda

Amarican Flag converse är så snyggaaa :D

2012-03-23 @ 20:51:20
URL: http://skogsrusset.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Har vita och funderar på att köpa american flag :) <33 så båda är fina ! :D

2012-03-24 @ 12:07:35
Postat av: Emma

Jag har ett par amerikan flag converse och jag ÄLSKAR dom! sjukt snygga, och dom passar till inprincip alla kläder :D

2012-03-24 @ 17:01:18
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0