Ingen kan, stoppa mig när jag bara rullar fram

Tjeenare bloggen :P Hahaha, nej jag försökte bara skojja lite med min TORRA humor.
Så tråkig är jag ;) Idag har det typ vart värsta chill dagen :) Så kul :) Det börja med att vi hade tråkigt ett-pass i 50 min.
Ett.pass är typ lektion med eget arbete efter ett veckoschema som man får välja vad man ska göra med det ska vara klart innan veckans slut.
I alla fall, först så hade vi det dära ett-passet och sedan en timmes rast :) Juppie :) Och då hade Lucas och Marcus tagit med sina longboards som jag och Matilda fick låna och nu har jag lärt mig att åka longboard :)
Så kul :P Ne men nu har dom fått oss att älska longboards så på lördag ska vi dra iväg och se om vi kan köpa egna :P Så har ni bra billiga tips så kommentera bara :)
Sen på So:n så redovisade vi vårat arbete om Zimbabwe och så fick vi chokladbollar av våran lärare Ann-Britt :)
Vackra hunden en dag på isen :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

skulle inte vi till nodstan eller frölunda på lördag?

2012-03-27 @ 17:53:26
URL: http://lowis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0