Lägger bloggen åt sidan..

Lite ledsen just nu då jag måste lägga bloggen åt sidan idag(och kanske imon) för att komma ikapp med livet och skolan. Inget illa menat mot er läsare men jag kommer verkligen att försöka lägga in så många inlägg som möjligt nu :) Har 96 glosor tills på fredag och jag kan dom typ inte även fast jag har tränat jätte länge -.-' !!! Drar till stallet ikväll fast det blir sent då jag MÅSTE lära mig glosorna. Kanske intem så peppande inlägg detta men kommer tillbaka snart som vanlig igen :)
Och för er som vill veta en till hemsk sak som har hänt så funkar inte rättstavningen på bloggen längre :(
Godnatt och so gott till er som läser detta då det inte kommer något mer inlägg ikväll :( Men godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0