Tävling !!!! Woop woop :D

Ja nu när designtävlingen är över, då man kunde tävla med sin design, så tänkte jag att det var dags att starta en ny tävling :) Kul va :P Ja, nu ska man då inte tävla med sin header utan om en header.  Jag kommer lotta ut en animerad header till en av er som anmäler er :)

1 lott: Kommentera detta inlägget med "jag är med"
2 lotter: följ mig via bloglovin : http://www.bloglovin.com/sv/search/mallards.blogg.se
3 lotter: Gör ett inlägg om min blogg och tävlingen på din blogg/FB och länka FBnamn eller inlägget du skrev om mig i kommentaren.
Tävlingsregler & Information

Tävlingen startar Idag 26/3 2012 och avslutas den 8/4 2012.
Man kan bara anmäla sig en gång. Dvs man kan inte skriva "jag är med" 6 ggr och tro att man kan få 6 lotter utan det högsta antalet lotter man kan få är tre och det får man genom att göra alla tre steg.
Mejladress måste lämnas i kommentaren så att jag kan kontakta vinnaren så att vi kan bestämma tillsammans hur headern ska se ut.
Ni får själ välja vilka bilder ni vill ha med i headern men ni eller någon ni har tillstånd av måste ha tagit bilden.
Ni får välja att sätta in headern själva eller att jag gör det men har bara erfarenhet av blogg.se däremot.
Det behöver inte vara en animerad header!

Kom ihåg, ju fler lotter man har detstu större chans har man att vinna!!!

Kommentarer
Postat av: emelie

:)

2012-03-26 @ 18:09:50
URL: http://emeliegranqvis.blogg.se/
Postat av: Anna ;D

:D

2012-03-26 @ 18:17:55
URL: http://aphotodream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0