Uppe med tuppen

Hello,
Vaknade tidigt idag så jag tänkte göra lite tidsinställda inför dagen :) Det var så homla kul igår och jag köpte massa saker bl a helt ny gympa outfit :) Ska ut och springa sen så då kan jag visa er :) Måste påminna er om att tävlingen slutar idag och kl 18.00 slutar den och vinnaren kommer ut kl 21.00 :) Okej ??
Det är alltså inte den som anmäler sig först som vinner utan den med snyggast design :) Mer info om tävlingen hittar du i DETTA inlägget :)
Idag ska jag då kolla om det är någon som vill följa med på gudstjänst då jag bara har en vanlig stämpel och en påskstämpel kvar i mitt lilla häfte. Man måste nämligen få totalt 8 stämplar innan man kan konfirmera sig :P Men jag går somsagt dit då ifall det är någon som vill med. Sen ska jag då ut och testa mina nya gympa saker så jag tänkte ge mig ut på årets första ( :P ) runda.
image description
Vackra vårblommor vi hittade på en rast Jennifer och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0