Vinden i håret och hunden i knät

Home från skolan nu :)  Har haft en bra dag med mycket soliga raster att cilla i :) Fast det är ju det med rasterna som gör dagen så lång :( Tyvärr :| Idag hade jag tänkt att jag skulle åka till the stable och kolla på min kompis Linneas lektion men sen slog det mig att jag har ett engelskaprov imon och ett kemiprov på torsdag -.-' FML !!
Men det sket ju sig med stallet då :( För om jag ska få en chans att få en medryttarhäst måste jag vara bra i skolan först. Så nu sitter jag här ute på min soliga balokong och ska göra läxan fast ist blev det att gå in här på bloggen :P Nu har jag ju haft bloggen i ca 2 dagar och var tycker ni ?  För mycket / för lite inlägg ? Förmycket / för lite bilder ? Hur ofta besöker ni bloggen ? Vad var första intrycket ? Skulle ni tipsa om den för era vänner ? Skulle vara jätte snällt om ni kunde svara på dessa frågor i kommentarsfältet neda :) För tsm ska vi bli elit och så måste ni tycke lite så att jag gör bloggen såsom ni vill ha den :)
Zack sitter i mitt knä och spanar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0