Dålig dag

Allt är typ piss idag förutom vädret förstås :) Haft as tråkiga lektioner fast med bästa sälskape då förstås :) Ska på konfirmations träff nu till 8 tror jag så jag kommer inte kunna blogga för det funkar inte att blogga från min mobil heller så det får bli bättre bloggning när jag kommer hem :) Tänk er att sitta inne i en stor sal med massa andra mäniskor när man kan vara ute och sola och bli brun !! Fast som tur är åker jag till kroatien om 9 dar och då fan ska jag bli brun !!! Fast jag vet inte om det kommer finnas internet där men jag hoppas det och isf blir det bra uppdatering :) Länka era bloggar så går jag in och läser dom ikväll !! :)
image description
Tyvärr ser jag brunare ut på bilden en vad jag är :(

Kommentarer
Postat av: Elin

Kan du lägga upp bilderna på det du köpte?:)



Photocrazyyy.blogg.se

2012-05-03 @ 20:28:53
URL: http://photocrazyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0