Flygresan

Hello :)
Är framme nu och har vart det hela dagen :) Solat och badat och haft det gött :) När vi satt på planet tog jag och skrev ett blogginlägg på datorn som jag tänkte klistra in här :) Hur är vädret i Sverige ? Här är det 30 grader och sol <3

" Hej bloggen :)

Tänkte skriva ett inlägg nu när jag sitter i planet även fast jag inte har något internet så att det bara är till att publicera sen :)
Vi har precis lyft typ och jag har fått jätte fina bilder på molnen. Mycket finare här uppe där solen alltid lyser och det är bra väder. Nu är klockan 07.20 svensktid och vi kommer väl fram någon gång runt 10 i Kroatien. Vi ska bo på ett jätte fint hotel som ligger i Split och det har antagligen så jag kan la ta 5 min varje kväll för att göra ett inlägg när jag ändå går in på dator för att lägga över bilder jag har tagit under dagen så att inte minneskortet blir fullt.
Kram från Anna på väg till Split, Kroatien <3"

Haha det skrev jag när vi precis hade lyft ;) Flygresan gick jätte bra men nu ska vi ut och äta på resturang :)







Nån som är sugen på bilder från hotellet ?

Kommentarer
Postat av: Emma

FUSKIS!

2012-05-12 @ 20:17:41
Postat av: AMANDA ESBERG - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG

Åh vad härligt!



Vara med i min exklusiva tävling där du kan vinna valfri vara från brandsinfashion.com?



Isåfall klicka här --> http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling.html#comment



// en av sthlms stora bloggar

2012-05-12 @ 20:28:33
URL: http://aamandaesberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0