Hm...

Undra vad det kan vara i paketet ?? Den som gissar rätt först blir länkad :)


Kommentarer
Postat av: Sofia i luften <3

SYSTEMKAMERA!!!



fast jag har ingen blogg så länka nån kuul :)

2012-05-08 @ 17:34:18
Postat av: Wilma

Systemkamera ;)

2012-05-08 @ 18:05:32
URL: http://jimma.blogg.se/
Postat av: Emma, jag vet att mitt namn är vackert :)

JAG VET JAG VET!!!!! DIN SYSTEMKAMERAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-05-08 @ 18:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0