Tjena hallå hej

Effektiv.se här!
Hunnit att ha friidrottsdag i skolan som gick rätt bra och var super kul som jag ska skriva mer om här nere :) Hunnit Bada i sjön med en MASSA kompisar, gå på USS möte i stallet som gick bra och äta middag.
Dagens viktiga saker avklarade.
Friidrotten-
Det gick bra. Tävlade i 100m 60m häck och längdhopp. Började med att hoppas 60m häck och i mitt heat så vann jag och det betyder att jag går till finalen sen. I finalen var det 6 pers inklusive jag som sprang fast man kan bara springa 3 åt gången så det delades upp i två delar och i min grupp så kom jag sist hahaha men jag vet inte vad jag fick för placering sammanlagt. Men måste gratta dom två andra jag tävla mot bara för att båda red haha.
100m-
Det gick bra jag kom in 2a mitt heat men eftersom jag inte vann så kom jag inte vidare till finalen som tur var haha.
Längdhopp-
Det gick la bra men eftersom det var sista grenen så var ja lite trött och orkade inte hoppa alla tre gånger som man skulle så jag hoppade bara en gång och landade på 3,88m och är la nöjd med tanke på att jag inte bryr mig haha. Måste också gratta Matilda som var skit duktig och hoppade på 4,09m! Grymt bra jobbar Lillis <3
Hahaha! En FIN bild på Matilda från idag :*

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha Tackar man tackar :D sötnos! <3

2012-05-22 @ 22:44:07
URL: http://lillkurre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0