Världens snabbaste inlägg

Gör ett as snabbt inlägg nu medans jag väntar på att min mobil ska ladda så att jag kan åka till stallet och ha knatten :) Ikväll kommer det upp bilder på det jag köpte när vi va och hadla senast och sen ska jag berätta om det jag har köpt idag på nätet och lite bilder på konfirmations sakerna ska jag fota ikväll då det inte är ngn ponnyakuten :( så då har jag lite extra tid över att blogga på hahah !! Längtar till nästa säsong !!! Puss kram måste springa nu !! Mer blogg kommer när jag kommer hem som sagt !! :)
image description

Kommentarer
Postat av: Julia

Hejsan, fin blogg!

Vill bara säga att du får gärna anmäla dig till att vinna ett valfritt mobilskal.

Allt du behöver göra är att välja skalet och länka det i en komentar till inlägget.

Super enkelt. Direkt länk:

http://lullzz.blogg.se/2012/may/tavling-valfritt-mobilskal.html

Lycka till!

2012-05-06 @ 15:03:59
URL: http://lullzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0