Den här lilla motherfuckern, den är min!

Jag skojade i förra inlägget med att det är kul att plugga, för det är det verkligen inte men det kommer bli värt det i slutändan i alla fall. Har förberätt mig för svenska föredraget som jag ska hålla i morgon eller på fredag.
 
Jag har varit taggade hela dagen idag på att jag skulle rida ikväll men nu, inte för så länge sedan kom jag på att det var ju teori igår och ingen ridning idag. Har fått mer tid att träna på Svenskan nu.
 
Ska upp till köket och äta lite Cornish Pasties nu till mat så ha det gött!
Som Piroger fastlite godare.
 
 
 
Taco hej!

Kommentarer
Postat av: Julia

såg precis den bilden på instagram, läskigt!

kolla gärna in min blogg om bla. mode! puss

2012-11-07 @ 20:08:54
URL: http://granath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0