Och där blev dagen lite värre.

Har ju inte haft den bästa dagen någonsin i mitt liv direkt idag och det blev precis inte bättre. Försov mig i morse och skolan va ju helt okej men på gympan fick en kille näsblod och en annan tappa nästan en tand. Det var meningen att vi skulle spela basket men det blev ju mer rugby haha. Sen nu på teorin så hade vi en sadelmakare i stallet och första delen var uppe i cafet med lite teoretisk teori och sen gick vi upp i stallet för lite praktisk teori om hur man provar ut en sadel vilket var intressant men mamma tyckte det var as tråkigt så hon tvinga mig att åka hem med henne då hon skyllded på att parkeringsbiljetten hade tagit slut fast det var en halvtimme kvar...
Så är väl på lite dåligt humör nu och ska göra läxor, ännu roligare.
 
 
Skriver igen när jag är lite gladare.

Kommentarer
Postat av: RetardRiders - Martina

Segt, vissa dagar vill man bara glömma.. hoppas du får en bättre dag imorgon! :)

2012-11-06 @ 21:40:25
URL: http://RetardRiders.Blogg.Se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0