auf wiedersehen

Nu är jag på sådant där bra humör igen :) Kanske följer med ut till vårat land på Orust redan ikväll för att det är ingen ide att jag åker till skolan imorgon fö att det ända vettiga jag kommer att göra är att läsa och det gör jag ändå hela tiden på landet eftersom det inte finns något internet. Och eftersom det inte finns något internet kommer jag inte kunna blogga förutom då på IPaden men då utan bilder. Så låter bloggen gå i ide fram tills på söndag kväll då vinnaren av veckans blogg väljs ut och en ny omgång påbörjas. Glöm inte att ni fortfarande kan anmäla er HÄR
 
Ha de bra så ses vi på söndag igen :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!
Jag skulle bli otroligt glad och tacksam om du ville rösta på mig i en tävling! Gå bara in på länken och fyll in namn och mejl! Resten behöver du inte fylla i.

https://www.facebook.com/schwarzkopfsverige?sk=app_326238534123978&app_data=89

Lämna en kommentar på min blogg om du röstat så länkar jag dig i ett inlägg :D Kramis!

2012-09-27 @ 21:59:29
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0