Dåligmorgon :(

Ja det är det för mig ifall för jag har VÄÄÄRLDENS mest störda och morgonpigga kompis >:(!!!
Ni behöver ju inte läsa texten under för den är lite lång men om ni vill veta varför jag har en piss dag idag kan det vara bra att läsa.
 
Det är så att jag och min kompis då är med i en orienteringstävling i skolan och vi är nästan klara och då vill min, väldigt tävlingsinriktade kompis bli klar först och sa att vi skulle orientera i landvetter kl 9 idag (landvetter ligger type en bit bort så man måste åka buss dit) men jag sa att vi kunde göra det en annan gång (för vi har typ 5 veckor på oss och vi är typ redan klara ) och till slut sa hon ja till att vi gör det en annan gång.
Men imorse då när hon vakna ville hon inte att jag skulle sova bara för att vi inte orienterade så hon åkte till mitt hus och stog och knacka på mit fönster tills jag vakna. Och smart som jag är trodde jag att det var min brorsa för han hade vart ute kvällen innan och jag antog att han hade glömt sina nycklar så jag gick upp för att släppa in "honom" men det var då min jobbiga kompis som hade kommit för att vecka mig. Jag öppnade för att säga att jag var vaken och att hon kunde gå nu men istället rusar hon in i mitt rum och sätten på musik och börjar dampa loss medans jag vill sova :( Fick inte ut henne ur huset föräns två timmar senare genom att dampa tillbaka och ta ca 1000 kort på henne vilket hon inte gillar  ch då var det redan försent för att sova igen :(
Och denna världens jobbigaste kompis är då DENNA personen :(
 
Och nu måste jag städa hela huset och rummet för mamma och pappa kommer hem imorgon ( jag och min bror har FF ) och nu ser ju mitt rum ännu värre ut än innan efter att Lillkurre har släppt loss sitt damp där inne :( 
Jag som skulle sova och chilla idag fick duscha och städa istället :(
 
Återkommer senare om jag inte har sommnat med riktig bloggning.
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

Svar: Inte kul :(
Anna-Jean

2012-09-01 @ 16:06:52
URL: http://lillkurre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0