*svordom* *svordom* *svordom* blogg.se *svordom *svordom* *svordom*!!!

Usch fyy vissa dagar vill jag bara gå och dränka blogg.se! Eller inte riktigt men nästan. Hade gjort massa tidsinställda till idag men inget av de har publicerats och e finns inte i utkasstet :( Var fem stycken som nu skulle ha fått men nu blev det noll ist :( Därbland fanns utvärdering av gårdagens ridpass på ronaldo och massa annat skojj. Slutar tidigt imorgon så får åka hem och skriva inlägg, haha!
 
Jag har iaf orienteringsdag imorgon vid finnsjön och jag kan ju säga att jag kommer döö; Så förvänta er inga inlägg ändå ;) Ska även til stallet med mamma för att hemta upp alla ridgrejer då vi ska göra en väldigt rolig sak i helgen tsm. Resten får ni veta imorgon.
Godnatt <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Jag hatar också när sånt händer!! Dock har jag inte blivit av med inlägg utan bara andra jobbiga grejer...

Svar: Visst är det jobbigt :(....
Anna-Jean

2012-09-21 @ 10:06:57
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0