Attityd

En sak som jag tycker är viktig och är viktig när man praktiserar är attityd och inställning på arbete. Man ska kunna ta en order och göra det man ska. Du ska kunna ta eget iniativ och vara posetiv.
 
 
Själv har jag fått oturen att hamna men en tjej som saknar allt detta på min praktik. Det är så tråkigt att hon inte kan vara gladare och mer posetiv och gör det hon ska. Inte äns att prata passar henne utan så fort vi får en arbetsuppgift så gör hon det i fem minuter till ridlärarna har gått därifrån sen sätter hon sig på en pall och tittar på när jag jobbar och smsar. Detta tycker otroligt oförskämt och rent ut sagt synd om henne som har den attityden.
Som tur är har jag en toppen handledare som har märkt av detta och testade henne lite igår för att se vad och gör av egen vilja ( i princip inget förutom att smsa och att äta, haha). Så idag hoppas jag att det blir bättre annars blir det inte så roligt för henne.
 

Kommentarer
Postat av: MandaS. Med travhästen i hjärtat

Det är inge kul när man hamnar med en sådan! Hade oturen att få en sån till min praktik ( var på samma ställe i tre år varannan vecka ), men hon stannade bara i 5 dagar ungefär!

2013-02-19 @ 13:27:52
URL: http://www.mandasliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0