Dagens planer

Idag ska jag inte göra så mycket, bara lite småsaker sådär. Jag ska måla klart mitt rum helt och hållet så att jag kan börja dekorera när som helst. Ska bli jätte skönt när detta är klart så jag slipper stressa runt med detta då det har blivit ett stressmoment att få det klart.
Jag ska kolla lite på Hööks hemsida och lite på HorseMeUp och titta om de har något som faller mig i smaken. Är i stort behov av nya ridkläder då mina faller samman när som hellst. Av alla kläder att handla tycker jag att ridkläder är tråkigtast och jag ska ju praoa i ett stall så skulle behöva utöka den garderoben lite.
Sen ska jag fortsätta att rensa ut lite bland sakerna som brukar vara i mitt rum men nu mera står ute i hallen och
ikväll ska familjen äta pizza och jag står för maten så ska göra hemmagjorda pizzor som en mysig avslutning på dagen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0