Efterlängtat lov!

Jag har tagit lite ledigt. Bloggar på halvtid nu när jag har fått lov och vill inte sitta inne hela lovet vid datorn. Inte för att jag bloggar bra i vanliga fall men nu vet ni i alla fall att jag inte kommer blogga så bra. Sista veckan har varit rörig och jobbig, men rolig. Fick tillbaka vårat svenska läsförståelse NP och det gick förvånandevis bra vilket  gjorde veckan lite roligare.
Har inte riktigt skola på tre veckor nu som känns super! Vecka sju har vi sportlov och vecka åtta och nio är det prao och jag ska vara hos min ridskola vilket kommer bli jätte bra tror jag. 
 
Nu ska jag äta lite mat och hitta på något så ses vi imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0