Pardeeyy!

Gö!!! Får lite dampp nu för jag är så glad helt plötsligt!!!
 
Praon idag har varit lugn, tog en promenad med Bakús + Klara & Maderira. Hängde mest bara i stallet helt enkelt och kollade på lektioner när jag åt och hästarna var lite pigga haha.
 
På ridlektionen idag hade jag Fanny och det gick bra, kunde ha dratt net lite på tempot så hade det blivit en guldstjärnapå ridpasset. Men hon var väldigt pigg så det blev lite högre tempo automatiskt, haha.
Eftersom Sanja är borta dennna veckan så red vi för Maria idag och hon var verkligen jätte duktig och förklarade super och hade bra övningar!
Känner Maria lite halvt sen innan så det var trevligt att träffas igen och som sagt, grym lärare! Skulle mer än gärna rida för henne igen, haha.
 
Nu ska jag ta och fortsätta att dampa loss till lite alldeles för hög musik och lite real music som vi i min familj kallar det. Inget dunka dunka techno eller pubertet pojbandsskrik här inte ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0