Prao

Godmorgon! De flesta av er som läser sitter nog i skolan nu och jobbar. Sjväl så har jag prao i två veckor frammåt  och ska praoa på min ridskola. Jag börjar klockan 13 och hänger bara lite här hemma nu och är lite spänd för att se hur det kommer bli och vad jag kommer att få göra. Min ridlärare kommer att vara min handledare så förhoppningsvis kommer vi har roligt och göra många roliga saker men jag förväntar mig inte så mycket av första dagen.
Kommer skriva en utvärdering i slutet av varje dag så att ni kan följa min prao lite och vad som händer men jag slutar vid sju och ska stanna kvar på mammas ridlektion och kolla på den så jag är nog inte duschad och klar för att skriva så förvänta er inget förrän efter nio.
 
Nu ska jag fixa lite lunch och frågor man skulle ha med sig och skriva ner under tiden man är där och sen ska jag packa och börja gå då det är massor av snö och det går inte att cykla. Kommer bli lite mer vältränad av detta förhoppningsvis ;) Har fixar två tidsinställda som kommer till er under tiden jag är borta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0