road trip

Tog en liten ledighet från bloggen i ett antal timmar. Har inte varit mycket uppdatering på de senaste dagarna då jag kände att jag behövde en lite paus/inte hade tid men nu är jag på gång igen. Under tiden jag inte bloggat har jag blivit vice ordförande till vårat USS i stallet, bra och skriva på CV:t de. Idag har jag haft ett svenska nationella prov som jag tyckte gick väldigt dåligt så det ska bli intressant att få tillbaka det provet. 
 
Sen tog min kära broder körkort idag så nu har jag en egen chaufför att bossa runt lite var stans. Han kom och hämtade upp mig och Josefin efter skolan och skulle egentligen bara köra hem oss men det blev en liten utflykt till Burger King med Angus bara för vi kunde och Josse fyller år idag (grattis!) så bjöd på en hamburgare. Haha bästa presenten.
 
Nu skall jag ta och städa mitt rum som man inte kan se golvet på bokstavlig talat och efter det ska jag sova, har varit riktigt trött de senaste dagarna så skulle passa bra att kunna sova ut.
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Fin blogg! Kram

Svar: Tack detsamma! :)
Anna-Jean

2013-02-05 @ 18:49:34
URL: http://corneliascloset.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0