6 Januari 2013

Godmorgon godmorgon!
Har precis vaknat fått frukost i sängen av min snäla pappa eftersom att han är bäst haha. 
 
Idag skulle jag sovit över med Linnea oc haft en riktig myskväll med henne men det visade sig att hennes familj skulle vara tvungna att åka bort på kvällen och sen skulle hon till tandläkaren tidigt på morgonen imorgon så det passade inte så bra. Så istället hade jag tänkt att ha lite hemma spa med fotbad och ansiktsmasker då jag ser ut som fan nu när jag har vänt på dygnet och jag börjar i skolan på tisdag igen tror jag så det är bara att förbereda sig.
 
Vad ska ni göra idag? :)
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

DU om någon är modell! <3

Svar: Om vi nu är modeller du och jag tycker vi ska göra ett modell jobb tilsammans <3
Anna-Jean

2013-01-06 @ 19:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0