A+ till den som orkar läsa

Som ni vsäkert vet, bygger vi om vårat badrum här hemma och har ett par jättebra byggare Glenn och Roldand som gör det åt oss. Det jobbiga idag var att dom hade målat och fixat med något som luktar så starkt så att måstr ha fläkt till för annar går det typ inte att andas, fråga mig inte vad det är jag är ingen byggare.
 
I alla fall, så när dom hade åkt hem hade dom glömt att sätta på fläkten så lukten spred sig i hela huset. Och precis i slutet av min promenad hem så fick jag sjukt ont i huvudet så då passade det verkligen jättebra att komma hem till den lukten. Så det första jag gjorde var att ta en huvudvärkstablett och gå och lägga mig. Känns jättebra när jag hade lovat mig själv att vara vaken men det är iaf bättre än huvudvärk.
 
Så ja, jag bloggade precis om hur jag fick huvudvärk. Patetiskt vad lite blogginspo jag har. Kommer förhoppningsvis efter ridpasset ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0