Första skolveckan över

 
Och såhär kommer min kväll spenderas för er som ville veta.
 
Jag är riktigt trött så ikväll får Glee underhålla mig. Jag vet att jag är nörd men men. Klarade dagen i skolan idag trots en hemkunskapslektion och en het diskution om vem som är bäst, tjejer eller killar med i princip hela klassen och lite till. Fick även klart min lilla uppsats om kärlek som vi gjorde i NOn så nu slipper jag det.
 
Goodbye my friends!
Farvel mine venner!
Addio miei amici!
再見我的朋友!
Прощай, мой друзья!
Hejdå mina vänner!
Adios!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jag älskar glee!!!!! :D hahah

Svar: Glee är bäst!! :D
Anna-Jean

2013-01-11 @ 20:49:02
Postat av: Frida -Gratis bloggdesigner

Fin blogg:)

Svar: Tack :)!
Anna-Jean

2013-01-11 @ 23:02:00
URL: http://fridaaaxelsson.blogg.se
Postat av: alva

superfin blogg, läsvärda inlägg och fina bilder!<3

Har frågestund på min blogg, lämna gärna en fråga eller 2.
absolut inget måste men om du skulle känna för det så skulle det varit kul! :)

Btw, följa varandra via bloglovin?

kramar Alva<3

Svar: Tack! :) Visst kan jag det :) men tyvärr gör jag inga bloglovin byten :(
Anna-Jean

2013-01-12 @ 11:27:00
URL: http://alvacronehag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0