Godmorgon!

Vaknade för typ runt tio på riktigt men innan det halvsov jag från klockan sju då byggarna kom och väkte mig och nu har dom borrat och bankat konstant ett bra tag. 
 
Tror det kommer bli en bättre dag idag än det var igår som är tur. Jag har precis ätit fukost och ska kolla igenom lite bloglovin. Sen skulle jag ha sprungit men nu när jag kollar på vädret vet jag inte om jag vill det riktigt. Så det blir innomhus träning i en timme och sedan duscha och ut med hunden. Festen jag skulle gått på ikväll blev inställd men jag och Matilda ska hitta på något annat men jag vet inte riktigt vad det blir så det får bli en överraskning ;)
Och så ska jag hinna med att äta lunch där emellan också.
 
Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer
Postat av: Wilma & Emma

Superfin blogg! Bloglovinbyte? :)

Svar: Tack! :) Tyvärr sågör jag inga bloglovin byten men tack ändå :)
Anna-Jean

2013-01-04 @ 13:25:39
URL: http://ziro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0