Har fått nog

Blää jag blir så sur på mitt knä för det funkar inte normalt :( Får ont i det och det svullnar upp varje gång jag springer, hoppar eller rider. Så ni sitter jag här hemma med ett knä som ser ut som ett bowlingklot och undrar hur jag ska lyckas ta mig till mötet utan att börja rulla. Det är en svår fråga. När mamma kommer hem ska jag tvinga henne att åka till vårdcentralen och kolla upp det, i alla fall boka tid till undersökning imorgon typ.
 
Haha jag failda i alla fall inte lika mycket som matilda gjorde på gympan idag. Hon sitter hemma med gips nu haha :D "Skadeglädje"
 
Puss hej vi hörs,
 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

STackarn :( Börja inte med sjukgymanst för det är veckans pain in the ass alla dagar alla år!! Plus att det inte hjälper, hehehe. Lyssnar btw på Rock me (duktig?) ;) <3 Krya på dig så ses vi imon !!

Svar: Nej det vill jag inte :P har inte tid haha :P De är bra klara! :D Guldstjärna till dig :) Men du måste lyssna igenom hela Take Me Home albumet om och om igen :) <3 Puss och glöm inte att påminna mig om pengarna ;)
Anna-Jean

2013-01-15 @ 18:19:23
URL: http://sannerholm.blogg.se
Postat av: Matilda

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA käft.

Svar: Hahahahahahahaha nej :)
Anna-Jean

2013-01-15 @ 19:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0