Idre

Kom precis in genom dörren och kollade i kylskåpet och vi hade visst lite pepparkaksdeg som måste bakas så det är det jag ska spendera eftermiddagen med
. Skolan idag ver hel okej, hade mycket svenska och vil håller på med ordklasser så det är skittråkigt att ha svenska nu. 
Har även snackat med mamma och pappa nu och jag bestämde mig för att inte åka till idre med dem eftersom det är skoldagar med massa prov och vill verkligen satsa lite mer på skolan nu och det sista jag vill är att kmma efter då. Jag kommer ju ändå vara borta i två veckor eller mer när vi åker till hawaii till hösten så det blir bäst så.
Mamma gillade att jag tog skolan på så stort allvar så hon har bestämt sig att bjuda på lite ridsaker som jag önskat mig och grejer till rummet så jag förhoppningsvis blir klart på sportlovet, senast påsklovet.
 
Nu ska jag gå och baka mina pepparkakor så hörs vi sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0