Inspiration

En sak jag tycker är väldigt roligt när jag läser andras bloggar är att se hur de inspireras av större bloggar. Jag skulle inte säga att dom härmar utan jag kallar det inspiration då alla gör på sitt lilla vis av det. 
 
Vi kan ta Nellie Berntsson som ett exempel. Nellie är en ung stark person som får så ut för mycket hat eftersom hon är liten och har en stor blogg. Men hon har händå mycket fler fans an vad hon haters och det märks om man kollar runt lite bland småbloggarna. Om hon har hissat ett klädesplagg, en produkt eller liknande på sin blogg kan man bara några minuter senare på hundratals bloggar se tjejer promota sakerna dom aldrig lagt ett finger på. Det är samma saker med texter och liknande. Gör Nellie en frågestund, jag då ska resten också göra det. Det tycker jag är ballt, att en sån liten tjej kan få hela sveriges småbloggar att göra likadant.
 
Detta händer inte bara efter Nellie Berntsson utan alla storbloggare. Kenza, Tyra, Viktor Frisk, you name it. Jag tycker makten man har som bloggare är så HÄFTIG.
 

Kommentarer
Postat av: bellis:*

haha coolt!! du har ju helt rätt!! har inte riktigt tänkt på det förut ;) <3

Svar: Det är rätt så häftigt faktiskt :)
Anna-Jean

2013-01-30 @ 20:19:58
URL: http://izabellisj.blogg.se
Postat av: irma

sv: tack söta du! Varmt välkommen tillbaka :-)

Svar: :)
Anna-Jean

2013-01-30 @ 21:04:13
URL: http://granboms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0